вторник, 7 апреля 2015 г.

Віночки з ярмарку

Ну що ж , покажу вам віночки, які я встигла зробити  до благодійного ярмарку.Насправді вони розлетілись як гарячі пиріжки - саме ці гілочки і маленьки троянди дуже популярні .

А взагалі хочеться вже шити( Але зовсім зовсім нема на це часу - вдень меньша бешкетниця не дає навіть до столу підійти, а вночі сил нема.
З вінками простіше - сів і плети)))

це мій улюблений - м'ятно-рожевий.






а цей такий ніжний ніжний, мені здається ідеальний для дівчинки на перше причастя




ще такий гребінь зробила



а це для лісової чарівниці))




А ось і результат мого ярмарочного плетіння)))



14 комментариев:

  1. ..мені прям всі сподобалися!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Аня дякую!!
      а ще отримала нові квіти, боже, вони такі неймовірні, так і хочеться щось гарне зробити, вони прям самі в вінок вплітаються)

      Удалить
  2. Какая красота! Подскажите, где можно купить ваши работы? И делаете ли вы под заказ?

    ОтветитьУдалить
  3. Деякі мої роботи є на Скрині http://skrynya.ua/ru/dlya-volos/obruchi/yabluneviy-tsvit/
    Але основна сторінка на фейсбці - шукайте Ларчик фей)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ось сторінка в фейсбуці https://www.facebook.com/Lar4ikfei

      Удалить
  4. Ой, сколько красоты сразу! Веночки волшебные просто!

    ОтветитьУдалить
  5. Ооо! віночки просто неймовірні!!! Як же мені подобаються ці ніжні романтичні... і яскраві теж - вже під інший настрій, треба мати різні! :)))

    ОтветитьУдалить
  6. Доброго дня. А чи можна їх у вас купити і як це зробити?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Добрий день. На фейсбуці є сторінка, де весь асортимент робіт - https://www.facebook.com/Lar4ikfei?ref=bookmarks

      Удалить