среда, 5 августа 2015 г.

Творче літо і віночки.

Дівчата ,всім всім мої вітання!!!

В мене це літо літо дуже довге, дуже дачне і дуже творче))) Я два місяці з дітьми була на дачі, майже в раю, в творчому раю))).
Мені хотілось робити все - вишивати, декупажити , крутити віночки і обручі, в перемішку з заготовками на зиму, огородніми роботами і звісно ж валянням в гамаці))
Що з цього вийшло зараз вам покажу)) Але насправді вийшло не так багато, як хотілось.

Отака творча малювальна майстерня була у мене - і дітей припахала))


Отакі розваги між творчими процесами)))

Трошки вишивала мамі і собі, але зовсім трошки, про що шкодую, бо хотілось більше часу саме повишивати. А до завершення процесів ще так довго, хоча ніби щось вимальовується.

Звісно ж янаробила багато віночків, обручів , заколок, резиночок для волосся.
Ось невеличка кучка частини всієї роботи, решту буду поступово викладати, бо дуже багато))))

Трошки фото так би мовити вживу







Але, найголовнішою подією і радістю цього літа став мій син! Тепер у нас в сім'ї є дипломований хореограф-постановник, артист народного танцю, керівник аматорського ансамблю, а також артист вищої категорії Державного Академічного Фолькльорного ансамблю "Калина" і студент 3 курсу університету ім. Драгоманова, та ще й вступив на бюджет.
Моїй радості і щастю нема меж.
Продовження буде.....

5 комментариев:

  1. Наталю, вітаю з радісними подіями в вашій родині, синуля молодець, гарний хлопака!!!! Роботи шикарні, вже скучила за віночками.Теж живемо і кайфуємо на дачі!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Таня дякую!!!! Я ще трохи в шоці від подій, бо все дуже швидко якось відбулося))))
      А віночки ще будуть і багаааааато!!)))

      Удалить
  2. ох, насичено літечко

    я думала твій синочок випускник школи))) вітаю вашу сімейку із такими чудовими змінами та досягненнями!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Сину вже ось ось 20 років буде, у вересні) Дорослий)

      Удалить
  3. Вітаю, Наталю! З творчим літом, з успіхами сина, з відпочинком!!

    ОтветитьУдалить