воскресенье, 21 декабря 2014 г.

Ковзани.

Ну як там прийняло казати - в мене дві новини, одна хороша ,інша не дуже))))))

Хороша новина - я вже навіть впевнена, що Лєніни дизайни іграшок всі впізнають, навіть можна і автора не вказувати))) Але я в міліонний раз не втомлюся писати слова захоплення Лєночкіними іграшками  - дівчата заходьте, ви будете вражені Живущая на радуге

Ну а друга, не дуже добра новина, для мене. ))) В мене включився якийсь тормоз і я викройку ковзанів роздрукувала, а інструкцію не прочитала. Ніби ж вже не перший рік шию, а тут як ступор і от помилка виплила вже в готових ковзанах. Бо саме лезо покроїла не по косій, а по дольовій.
Але давайте зробимо вигляд, що ви нічого не помітили))))))



15 комментариев:

  1. Наташа, такие хорошенькие коньки получились! Просто прелесть!

    ОтветитьУдалить
  2. Які гарнесенькі!))) Ковзани чудові!

    ОтветитьУдалить
  3. А я нічого і не помітила:-) Гарні і все!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Це класно! Я спеціально так сфоткала))))

      А насправді, по косій деталька була б рівнішою, а так, там є такі місця товще-тоньше

      Удалить
  4. Ой, та ладно! то такий авторський дизайн, а не помилка :-)))) Чудова ковзани! Мій улюблений горошок на червоному :-)))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Лариса дякую!!!!))) Мій теж улюблений цей горошок.

      Удалить
  5. Чудесные коньки! Я ничего не заметила)))

    ОтветитьУдалить
  6. Очень миленькие! Не заметно твоей помилочки ни капельки :)) С наступающим тебя, Наташенька!

    ОтветитьУдалить
  7. Круті ковзани! Я теж, завдяки тобі, полюбила Лєнині іграшки. Такі ковзани теж лежать, ще поки що недошиті :) І не повриш, я теж зробила таку ж саму помилку )))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дівчата дякую за компліменти!!!
      Оксана і тебе з святами!!!!

      Марина, о, привіт подруга по помилці))))

      Удалить
    2. Але наступні хочу зробити як слід, вже без помилок і побачимо різницю.

      Удалить
  8. Очаровательные! Прелестнейшие конечки!!!

    ОтветитьУдалить