вторник, 9 декабря 2014 г.

Шкарпетки для солодощів і подарунків.

Ну ось, перші шкарпетки вже готові.Алн далеко далеко не останні - вже лежить в напівготовому вигляді цілий шкарпеточний пакунок.

А вашим діткам куди Святий Миколай і дід Мороз кладе подарунки?


Одразу перепрошую за якість фото - останні дні мряка за вкном, жахливе освітлення в квартирі і дуже шкода, що фотографія не передає всю яскравість і святковість тканини. А вона дійсно ну дуже дуже новорічна!






Всередині шкарпетки на підкладці.

6 комментариев:

  1. ..які вони класні!!! я також дуже хочу зробити такі шкарпеточки, але вже другий рік поспіль не встигаю їх пошити...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Аня, шо ти думаєш, мої дівчата і досі без таких шкарпеток, все робота і робота. Але вже пообіцяла. що на Миколая пошию. І розкроїла вже навіть, щоб муляло очі)

      Удалить
  2. Наташа, хорошенькие какие сапожки! Вот бы в моё детство такой башмак с подарками утром Нового года под ёлкой лежал! ))) Срочно сшей своим деткам к празднику! )))

    ОтветитьУдалить
  3. У нас є. Я навіть колись в блозі показувала.. дуже лаконічний і простий, але ж подарунки в назначений час там з"являються, значить все добре :))
    В тебе дуже гарні виходять - да. зараз такий вибір новорічних тканин, що хочеться шити і шити :))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. От бачиш яка ти чудова мама, не те що я))))) Але я навіть дала Асі вибрати тканину яку вона забажає, щоб хоч якось реабілітуватись)))) ТОму як пишию, покажу.

      Удалить