вторник, 23 декабря 2014 г.

Нові віночки.

Да, так несподівано не новорічний пост))))

Але знаєте, робила вчора дуже пізно ввечері ці віночки і зрозуміла, що мені потрібна різноматність в творчості. Я дуже люблю шити, але коли шиєш шиєш шиєш , стає якось сумно і навіть втомлююсь швидше і цікавість пропадає. Тому отакі перепади в діяльності - трошки пошила, трошки повишивала, накрутила віночків. зробила листівку - це саме для мене.
Воно якость і відволікаєшся ніби від буденності і завжди щось нове і цікаве.
А у вас як?





15 комментариев:

  1. І у мене так само - люблю різноманітність :) Дуже гарні віночки!!!
    А квіточки ти купуєш чи сама виготовляєш?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Квіточки купую - це для флористики штучні квіти

      Удалить
  2. Так-так, ми за різноманітність :) Я так 100% або чогось свого я ще не знайшла..або й справді ця непостійність мені притаманна

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дівчата, от правда, різноманітності так часто не вистачає в звичайному житті, тому класно що вона є в творчості!

      Удалить
  3. Так мені подобаються ці віночки!!! Я теж за різноманітність.

    ОтветитьУдалить
  4. Нежно и по-весеннему:)
    А я шью шью шью и только меняю вид изделий, даже вышивка отошла на второй план.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Вот видишь, у каждого по-своему. Мне трудно постоянно что-то одно делать, меня это начинает нервировать и как-то усталость быстро появляется. Потому и осваиваю потихоньку новые виды рукоделия. А реально ещё столько интересного. Теперь осталось время ещё растянуть))))

      Удалить
  5. Шикарные веночки.
    Я тоже за разнообразие, главное не накопить кучу процессов и потом разгребать все))))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Лена спасибо!
      Да, терпеть не могу когда кучи кучные и кучами погоняют. Но бывает как начнёшь миллион дел, особенно под настроение и тут главное закончить под тоже настроение))))))

      Удалить
  6. Гарні віночки, такі ніжні і елегантні. А то вже набридло, коли по всій голові натикано багато квітів...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Тася дякую! У мене в основному такі і є, більш мінімалістичні, хоча інколи хочеться чогось феєричного)))))

      Удалить
  7. Ох, моя ж крохотуличка, взрослеет... Веночек изумительный! Очень красиво!

    ОтветитьУдалить