воскресенье, 7 декабря 2014 г.

Новорічна листівка. Перша.

Сама сама перша в житті скрап листівка.
Мені дуже подобається скрап, вирніше вироби в цій техніці - листівки, блокноти, альбоми і багато багато всього іншого, що тіьки може. Але я завжди спостерігала за цією красою зі сторони.
От я його не розумію. Інша справа з тканиною - беру шматочки і все , фонтан ідей, що - як -куди і з чим. А беру папір і все, ступор. Не розумію я його і все.
ТОму , коли Валя запросила на майстер клас по новорічній листівці, О, я одразу бігом!

Тому не судіть строго)))) Перша в житті, фактично прем'єра))


Мені дуже дуже сподобалось і обов'язково буду щось інколи робити для душі.

5 комментариев:

  1. З початком! ;-) Дуже гарним, між іншим :-)

    ОтветитьУдалить
  2. Дужу вдала та цікава прем'єра:)!

    ОтветитьУдалить
  3. Дуже гарна прем`єра! Листівочка - гармонійна і дуже красива..

    ОтветитьУдалить
  4. Прем'єра вдалась:) Чудова листівочка!

    ОтветитьУдалить
  5. Дівчата дякую за компліменти! Це так цікаво дізнаватись і пробувати щось нове в рукоділлі.

    ОтветитьУдалить