четверг, 25 декабря 2014 г.

Чарівна дрібничка.

Зробила і закохалась))) Ну так буває)))

Вишивала цю квіточку напевно роки 3 тому, це здається перша вишивка , яку я вишила у Франківську, після переїзду з Києва.
Це так давно було, а ніби вчора. А стільки всього вже відбулося за ці 3,5 роки......Є що згадати і радісного і сумного... Все не так просто було. Нелегко було змінити своє життя на 180 градусів, кинути дім де прожив 25 років, залишити дитину і поїхати за чоловіком, в нікуди.
Але час іде, все змінюється, і ми змінюємось і починаємо любити те, що так не подобалось.
Тепер я нізащо не проміняє Франківськ на Київ. Я люблю це місто, тут народилась наша третя дитина, тут ми щасливі.

Щось мене трошки занесло  від теми.))) Так от, лежала лежала в мене ця квіточка, а буквално пару днів тому за 5 хвилин оформилась в таку милу дрібничку для інтерьєру.



задню частину закрила фетром

11 комментариев:

  1. Ця мила "дрібничка" як ти написала - тепер моя:) Прикрашатиме мій інтер'єр і радуватиме око. Ще раз дякую тобі!
    Я рада, що ти любиш Франківськ, я також його люблю, хоч народилась і не тут. Але це дуже затишне місто, до нього швидко звикаєш:)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ольчік мені дуже приємно, що тобі сподобалось. Я запам'ятала, що ти любиш вишиті роботи)))

      Удалить
  2. А я и не знала, что ты из Киева и только вот недавно уехала!....

    Наташенька, миниатюрка прекрасная! Я так люблю подобные вещи!!!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Лен, да , вот такие повороты судьбы))) Жили жили а бац, за 2 месяцы собрались и переехали.

      Удалить
  3. Наталочка! Необыкновенно!!! Изумительно! Так красиво, изящно! Прелесть!!! Чудо!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Олеся спасибо! Ты прям забросала меня комплиментами!

      Удалить
  4. Дрібничка справді чарівна, Наталочка:)
    Люблю вишиті трояндочки)

    ОтветитьУдалить
  5. Чудесная малышка :)
    А я еще не была в Ивано-Франковске, все никак не соберусь...

    ОтветитьУдалить